Aangekomen in Australia - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu Aangekomen in Australia - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Australia

Blijf op de hoogte en volg Marcella

02 December 2012 | Australië, Brisbane

Hoi allemaal!

Ondertussen ben ik al weer 7 uurtjes in Australie, de vlucht is goed verlopen. Om ong. 14.15 ben ik vanuit Amsterdam vertrokken richting Bangkok. Bij aankomst in het vliegtuig zat ik naast een Nederlandse jongen Robin die gaat backpacken in Australie (de puntjes op de e doen het niet op de pc) en Nieuw-Zeeland. Het viel ons op dat er niet heel veel jeugd in het Vliegtuig zat. Tijdens de vlucht heb ik verschillende films kunnen kijken op het beeldscherm dat ik had: 'total recall', 'horrible bosses', 'step up revolution', 'prom' en een stukje van 'it's complicated' een echte film marathon dus! In Bangkok hebben we even moeten wachten voordat we weer verder konden richting Taipei. Op de weg naar Bangkok had ik netjes twee glutenvrije maaltijden, echter was hier de rest van de vlucht niet aangedacht/dit niet geregistreerd,l jammer omdat ik hierdoor naast een fruitsalade niets had kunnen eten. Eenmaal in Taipei aangekomen moesten we kijken hoe we bij het hotel zouden komen. Bij de transfer bali zagen we nog twee Nederlandse meiden staan; Maartje en Romy zij gingen net als Robin backpacken voor een aantal maanden, naast Australie en Nieuw-zeeland gaan ze ook nog een stukje van Azie bekijken. Na het hotel en de 'reis' er naar toe te hebben geregeld konden we naar buiten om naar de bus te gaan. Je was van het vliegtuig naar het hotel niet meer dan 10 minuten kwijt, ideaal. Bij het Novotel aangekomen ging iedereen zijn eigen weg richting de hotelkamer. Hier heb ik kunnen douchen en even met opa en oma k. kunnen skypen verder kon ik ook via whatsapp contact leggen met vrienden/familie thuis dat was wel fijn. Daarna ben ik proberen te gaan slapen en tegen 20:00 ben ik gaan douchen. Om 21:00 ben ik naar beneden gegaan en heb ik me uitgecheckt om vervolgens om 21:30 de bus terug naar het vliegveld te hebben. Robin, Maartje en Romy hadden een bus later. Op het vliegveld in Taipei aangekomen moest ik weer door de douane en dan naar gate D2 lopen waar ik om 23.20 kon boarden. Bij de gate aangekomen waren er nog twee Nederlanders, een meisje Floor en jongen Ton ze gingen allebei door naar Nieuw-Zeeland om daar te beginnen met backpacken. Daar zaten we dan in Taipei met 6 Nederlanders. Erg leuk om te horen wat andere mensen gaan ondernemen en vooral het backpacken lijkt me een enorm avontuur! Tijdens de vlucht van Taipei naar Brisbane zat ik aan het raam (de rest van de tijd heb ik aan het gangpad gezeten). Ik vond het wel fijn een keer aan het raam te zitten zodat ik zo nu en dan naar buiten kon kijken. Eenmaal aangekomen in Brisbane zijn we met z'n 4e de koffers/backpacks op gaan halen en naar buiten gegaan, ook hebben we namen uitgewisseld voor Facebook zodat we elkaar konden volgen, dit leek me ook leuk! En toen was het zover: Sidney, Ingrid en Papa stonden op mij te wachten!! Jeeejjj! :) Ingrid had een tafeltje met stoelen gekocht en deze zijn we op de terugweg gaan ophalen vervolgens zijn we naar huis gereden waar ik mijn koffer leeg heb geruimd en in het zwembad ben gaan zwemmen. Ondertussen is het kwart over 6 's avonds en begint het al af te koelen ook begint het al wat donker te worden. Dat was het voor nu :) Cya next time.

xxx

  • 02 December 2012 - 13:00

    Opa Oma Schijndel:

    Hallo marcella
    leuk dat wij het verslag van je reis kunnen volgen en je ben goed aan gekomen
    als ik je wel bellen moet ik dan het zelfde nummer draaien als van Sidney
    naar mobiel 09005050269 en dan jou nummer met een 0 er voor
    laat het eens weten Groetjes van Opa Oma en Groetjes aan allemaal
    Veel liefs van ons Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 06 Nov. 2009
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 25466

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 06 Januari 2018

Australië met Marco

22 April 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao met Nicole

30 November 2012 - 24 November 2013

Familie & Au Pair avontuur

09 November 2009 - 28 December 2009

Bangkok & Pattaya

Landen bezocht: