Morgen ga ik... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu Morgen ga ik... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu

Morgen ga ik...

Blijf op de hoogte en volg Marcella

29 November 2012 | Nederland, Veghel

Hoi Hoi,

Jeetjemina wat was mijn koffer inpakken een lastige taak zeg, het heeft uren geduurd. Van vijf paar schoenen naar twee paar schoenen van een handtas meenemen naar geen handtas, van vijf paar lange broeken naar twee etc. En dan hebben we het nog niet gehad over mijn handbagage die 5kg te veel weegt, hier moet ik ook nog iets op gaan verzinnen.

Vandaag is ook de dag dat ik online kan in-checken, helaas werkt het de hele dag al niet. Eerst gaf de website aan dat het niet mogelijk was en daarna dat er een technische storing op de website was... schiet lekker op. Ik hoopte namelijk optijd in te kunnen checken zodat ik zelf nog een stoel kon kiezen.

Ik moet zeggen, het valt niet mee. Maar dat komt misschien omdat ik last-minute bezig ben wat eigenlijk niets voor mij is.

~ Mededeling: vanaf vanavond ben ik NIET meer bereikbaar met Whatsapp/via het internet op mijn mobiel ~ Mijn internet abonnement stopt namelijk op de 30ste en dan ga ik over naar een Sim-Only met een bundel van 75sms per maand, deze kan ik versturen via het internet wanneer ik in Australië zit, daarnaast is het plan om daar een abonnement af te sluiten met internet voor mijn telefoon zodat ik via Whatsapp bereikbaar blijf :). Dus als ik voorlopig niet antwoord, weten jullie waarom.

Nu is het tijd om wat oude kleren aan te trekken en me klaar te gaan maken. Romy en Nicole komen namelijk bij mij eten voor de laatste keer. Ook Kitty, Pierre, Max en Femke komen afscheid nemen én mama is vanavond thuis.

Het volgende berichtje zal waarschijnlijk zijn vanuit Australië! Of Taipei als ik daar internetverbinding heb :)


Lieve mensen ik zie jullie volgend jaar! <3

-XxX- Marcella

  • 29 November 2012 - 16:20

    Teuntje:

    Lieve Marcella!

    Goede reis & let goed op jezelf.
    Ik ga je missen!!

    Liefs Teun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 06 Nov. 2009
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 25464

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 06 Januari 2018

Australië met Marco

22 April 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao met Nicole

30 November 2012 - 24 November 2013

Familie & Au Pair avontuur

09 November 2009 - 28 December 2009

Bangkok & Pattaya

Landen bezocht: