Aftellen... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu Aftellen... - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu

Aftellen...

Door: Marcella Kastelijn

Blijf op de hoogte en volg Marcella

27 November 2012 | Nederland, Veghel

Lieve vrienden en familie,

Ik heb besloten om op deze website mijn reisverslagen te plaatsen. Het aftellen is nu écht begonnen, over drie dagen vlieg ik al! Tot nu toe is het allemaal nog een beetje onwerkelijk. Jaren heb ik geroepen dat ik naar Australië wil gaan als ik klaar ben met de PABO én dat ik wilde gaan werken als Au Pair, dit komt nu echt uit. Natuurlijk ben ik heel erg blij met deze kans, ondanks het wel een spannend avontuur wordt. Het moment van afscheid nemen is ook aangebroken en dit had ik onderschat. Gelukkig bestaan er tegenwoordig zoveel dingen waardoor contact houden mogelijk blijft: Facebook, Skype en deze pagina zullen aankomend jaar erg handig zijn.

15 Juli 2012 was de dag dat ik me aangemeld had voor het au pair avontuur, vanaf dat moment is het regelen van de juiste documenten begonnen. Tot nu toe weet ik nog niet bij welk gezin ik terecht kom, hopelijk weet ik volgende maand wat meer.

Op 2 december komt ik aan in Australië - Brisbane, daar word ik opgehaald door mijn vader, Ingrid en waarschijnlijk Sidney. Samen met mijn Australische familie zal ik kerst en Nieuwjaar gaan vieren.

Laat het avontuur maar beginnen.

  • 27 November 2012 - 19:11

    Loes:

    Hey Marcella,

    Inderdaad een groot avontuur wat je tegemoet komt :) Wil je alvast heel veel plezier wensen, aller eerst de tijd met je familie daar, maar later ook met je werk. Geniet ervan en kom met mooie verhalen terug :)
    Wie weet tot in februari !!

    XX Loes,

  • 28 November 2012 - 06:39

    Papa:

    He Bellie ,

    Niet waarschijnlijk Sidney zal er zeker zijn bij je aankomst op Brisbane Airport . To be honest he wanted to collect you by himself but that's a no no as we also want come to Brisbane Airport and collect you.

    Als we elkaar niet meer spreken voordat je vertrekt dan wensen wij je goede and safe trip.

    See you soon in Brissie

    Love always

    Papa




  • 28 November 2012 - 23:41

    Marcella:

    Hey Loes, weet je al zeker dat je ook naar Australië gaat? Ik hoop tegen februari al bij een gezinnetje te zitten, maar als je in de buurt bent zouden we wel kunnen meeten!


    Oh en papa, dat is goed nieuws! Super leuk dat jullie allemaal komen! Tot zondag :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 06 Nov. 2009
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 25467

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 06 Januari 2018

Australië met Marco

22 April 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao met Nicole

30 November 2012 - 24 November 2013

Familie & Au Pair avontuur

09 November 2009 - 28 December 2009

Bangkok & Pattaya

Landen bezocht: