20 Januari 2013 - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu 20 Januari 2013 - Reisverslag uit Darwin, Australië van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu

20 Januari 2013

Blijf op de hoogte en volg Marcella

21 Januari 2013 | Australië, Darwin

Oh jeej, ik ben nu bij een reisorganisatie waar ik gratis gebruik kan maken van het internet. Ik had mijn USB meegnomen, nu deed ik hem in deze computer en opeens was alles weg! Straks als ik 'thuis' ben ga ik direct kijken of het er dan weer opstaat, zo niet dan ben ik al mijn foto's en verhalen kwijt die ik tot nu toe heb geschreven: drama.

Mijn 4 A4tjes van de afgelopen weken kan ik nu dus niet uploaden en ook geen foto's - weer een teleurstelling.
Ik kan nu wel wat vertellen over Darwin.

Op dinsdag 8 Januari was ik aangekomen op het vliegveld, de vlucht duurde zo'n 4 uurtjes. Het was een goede vlucht alleen de stoelen waren echt niet fijn - je zat super rechtop -. Op het vliegveld aangekomen stond de familie op mij te wachten. Max was erg verlegen maar dit verdween al gauw. Het is een aardige familie en tot nu toe gaat het goed. Het is wel heel erg wennen want helemaal je eigen ding doen gaat niet. Vandaag ben ik toevallig vrij want Max (Feb. 4 jaar) en Jack (1 geworden in sept) zijn naar een dagopvang. Ik ben daarom met de auto naar de stad gereden. Ik mis het internet wel echt! Zeker om mijn verhalen te kunnen schrijven en foto's te plaatsen. Daarnaast is internet ideaal om op te zoeken wat ik zou kunnen doen. Het weer is ook erg onvoorspelbaar. Het ene moment schijnt de zon en het andere moment hoor je gerommel en secondes later valt de regen met bakken uit de lucht. Ook zijn er erge stormen met onweersbuien. Momenteel zeggen ze op de radio ook dat er kans is op een cycloon, dit hoop ik niet mee te maken. Afgelopen vrijdag was ik met Yoni een Nederlandse Au Pair naar een Museum & Art Gallery geweest. Er was ook een tentoonstelling over een cycloon die Darwin had getroffen in December 1974, alles was verwoest. Er was ook een geluidsfragment van de cycloon - dat klonk eng! Dus ik hoop niet dat het zover komt.

Ik weet even niet wat ik moet schrijven, omdat ik met mijn USB in mijn hoofd zit :P - Nee, geen backup gemaakt, mijn USB was mijn backup.

Ik ben nu naar de stad gereden en hier moet je betalen om te parkeren en je mag maar maximaal 2 uur blijven staan. Ik wil nog opzoek gaan naar brochures om te achterhalen wat ik hier kan zien. Daarnaast hebben Yoni en ik het plan om hoogwaarschijnlijk van 6 tot 10 maart naar Bali te gaan. Hopelijk gaat dit door er gaat namelijk een retourvlucht voor zo'n 200 euro - Cheap!

Wanneer ik internet heb een een computer met USB aansluiting zal ik mijn verhalen en foto's uploaden. Ik begin nu de Gold Coast al een beetje te missen hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 06 Nov. 2009
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 25444

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 06 Januari 2018

Australië met Marco

22 April 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao met Nicole

30 November 2012 - 24 November 2013

Familie & Au Pair avontuur

09 November 2009 - 28 December 2009

Bangkok & Pattaya

Landen bezocht: