Het leventje op Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu Het leventje op Curaçao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Marcella Kastelijn - WaarBenJij.nu

Het leventje op Curaçao

Blijf op de hoogte en volg Marcella

28 Juni 2014 | Curaçao, Willemstad


Wat is het leven toch geweldig op Curaçao met Nicoletje. Het is elke week een groot feest. Het oppassen bevalt ook nog altijd goed en vanaf maandag gaat de grote vakantie van start. Dit betekent dat ik hele dagen ga oppassen in plaats van halve. De vorige keer dat ik schreef had ik verteld dat ik een brief aan een basisschool had geschreven om vrijwilliger aan de slag te gaan op school. Ik had een positieve reactie gekregen waardoor ik de afgelopen drie weken enkele dagen voor de klas heb gestaan bij groep 4 en de gehele dagen had gedraaid. Het was heel leuk en ik werkte samen met een leuke leerkracht. Afgelopen maandag gaf de leerkracht: Jantine haar verjaardagsfeest op school en ik mocht mee. We zijn met de hele klas gaan zwemmen en zeilen echt heel gaaf! Jantine zei vrijdag ook dat als bedankje ik met haar mocht gaan zeilen na de vakantie. Dat waardeer ik enorm en dan leer ik ook hoe ik moet zeilen. Verder gaat alles zijn gangetje en zojuist ben ik aangenomen bij Zanzibar. Vrijdag heb ik mijn eerste dag. Het wordt wel een nieuwe uitdaging. Ik moet gaan bedienen op het strand en dan ook met dienbladen leren lopen. Iedereen zegt dat je dit snel leert, dus ik hoop dat het ook voor mij geldt. Ik ben blij dat ik aan de slag kan gaan want ik ben er wel aan toe om nieuwe mensen te leren kennen en vrienden te maken. Het is ongeveer een kwartiertje rijden vanaf mij dus dat is goed te doen. Verder kan ik je weinig nieuws vertellen. Gisteren weer naar een full moon party geweest. We waren er vanaf het begin tot late/vroege einde. De fotos verschijnen vanzelf weer op Facebook.

Tot de volgende keer!


  • 29 Juni 2014 - 02:32

    Dad:

    Bellie enjoy enjoy and be safe . Love always dad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marcella

Actief sinds 06 Nov. 2009
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 25351

Voorgaande reizen:

09 December 2017 - 06 Januari 2018

Australië met Marco

22 April 2014 - 21 Januari 2015

Curaçao met Nicole

30 November 2012 - 24 November 2013

Familie & Au Pair avontuur

09 November 2009 - 28 December 2009

Bangkok & Pattaya

Landen bezocht: